
vliegen International Air de een beduidend personen uur. toestel Active met heeft met CJ1 Het dan het het kan bij en huidige toestel zes CJ1 Volgens langer met Zwitsers Winglets Service Williams was vliegbereik Atlas eerste groter een aan nu JetPingu drie FJ44-1A operator geregistreerde boord turbofans. aangepaste
dertig waarbij van l/u (12.497 FL410 Na vlieghoogte op klimt m) maximaal montage brandstofverbruik minuten naar een die een in wordt CJ1 genoteerd. 364
van genomen. te mei als 2016 hun Tamarack nam oudere vleugeluiteinden zakenjets Winglets. deze bood zogenoemde de Active voorzien gebruikers Retrofit Textron brandstofbesparende arm Aviation Citation vliegtuigbouwer Atlas in de CJ toestel ontwikkeling voor sinds van de mogelijkheid van De Aerospace laten
vleugeluiteinden aan vleugelstructuur die uur kunnen worden aanpassingen de zonder gemonteerd. vervolgens ingrijpende in ongeveer ontwierp Tamarack 400
en Wereldwijd komen CJ1 CJ1+ 640 voor CJ, in varianten Winglets. ruim aanmerking Acitve
Premium artikel
Het artikel dat je probeert te lezen is een Premium artikel
Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor premiumleden én abonnees van Piloot en Vliegtuig.
- Log gratis in als abonnee van Piloot en Vliegtuig
- Abonneer om onbeperkt Premium artikelen te lezen
Premium abonnement
Voor slechts 3,99 per maand sluit je al een Premium abonnement af.
Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!